zaterdag 17 december 2011

Elandsbaai



Vandaag verzorg ik mijn wonden en rust wat uit. De krassen op mijn voorvork schuur ik weg om te zien of het scheurtjes zijn. Gelukkig zijn het krassen, ik kan gewoon door.
Als mijn zitvlak morgen al een beetje genezen is ga ik op pad.

Het strand van Elandsbaai is geweldig mooi, wie wil er nu nog naar Clifton of Kampsbaai?
Later op de dag ontdek ik de nadelen van het strand van Elandsbaai, de harde wind maakt het onaangenaam om erover te wandelen, het zand schuurt m'n hele lijf. Volgens Pierre van het Sonskyn Kafee duurt deze wind maar tot April. Goed voor de branderplankryers.
Pierre, zijn zoon Kyle en vrouw Lana helpen mij om op het internet te komen en ik krijg zelfs de SIM kaart van Kyle zodat ik nu hier makkelijker kan bellen. (Mijn oude Zuid-Afrikaanse SIM kaart was ik kwijt).