donderdag 5 januari 2012

Boulevards langs Tafelbaai



's Ochtends komt Graham langs met een lege fietsdoos, geweldig! De rest van de ochtend besteed ik dan ook aan het schoonmaken van de fiets, het vervangen van de versleten banden en tenslotte het inpakken van de fiets.
Nadien heb ik alle tijd om eens lekker over de boulevard van Mouillepunt en Seepunt rond te struinen. Golven slaan over de boulevard, kinderen spelen in de speeltuinen en mensen badderen in zee.
Natuurlijk ga ik ook nog een keer Kaapstad in. In het internetcafé probeer ik nog een keer om mijn bestanden van mijn Palm over zetten op mijn blog. Helaas zonder succes, de pc van het vorige internetcafé in de Langemarktstraat heeft het bestandssysteem om zeep geholpen.
Morgen wordt m'n laatste dag in Zuid-Afrika. Graham komt me dan om vier 's middags ophalen om me naar het vliegtuig te brengen.